KLANTENSERVICE
KUNNEN WIJ JE HELPEN?

Om het shoppen bij Van Dael Schoenen zo makkelijk mogelijk te maken, proberen wij je zo goed mogelijk te informeren over je bestelling. Het kan zijn dat je toch nog vragen hebt over je bestelling of een andere vraag. Hiernaast hebben we de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande gegevens.

Je kan een artikel gemakkelijk retourneren met het bijgeleverde retourformulier dat je in de doos vindt, mits de artikelen ongedragen en onbeschadigd aan ons worden teruggestuurd.

Stuur je bestelling of een deel daarvan terug in de originele verpakking en houdt er rekening mee dat wij een retourtermijn van 14 dagen hanteren. Dit betekent dat je binnen 14 dagen, nadat je je bestelling hebt ontvangen, het artikel geretourneerd dient te hebben.

De gemaakte verzendkosten zijn voor eigen rekening. Op het moment dat het pakket bij ons retour ontvangen is, ontvang je een ontvangstbevestiging en zal het bedrag zo snel mogelijk worden overgemaakt. Het duurt maximaal 7 werkdagen voordat de terugbetaling is afgehandeld.

Plaats dan een nieuwe bestelling met het gewenste artikel en retourneer je huidige bestelling. Het direct ruilen van een artikel is helaas niet mogelijk.

Wij hanteren voor alle online bestellingen, voor 12.00 uur besteld dezelfde dag verzonden. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert de vervoerder PostNL je bestelling af op het gewenste afleveradres. Zodra het pakket door PostNL ontvangen is,  word je pakket de volgende werkdag geleverd.* Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.

* De levertijd hangt af van de drukte bij PostNL. Houd daarom altijd rekening met een paar extra dagen verzendtijd, vooral rond de feestdagen.

Kan je de gewenste maat aanklikken? Dan is het artikel nog op voorraad. Jouw maat niet meer beschikbaar?  Stuur ons een mailtje. Misschien kunnen we nog iets voor je betekenen.

Ja, de maten die je online bij een product ziet zijn dan ook op voorraad in de winkel. Hebben wij je maat in de winkel dan kan je ze ook online bestellen.

Ja, al onze schoenen zitten in stevige dozen en kunnen hierin goed vervoerd worden. Wij pakken de schoenendozen in met gerecycled papier, zodat de schoenendoos beschermd is.

De verpakking kan je thuis in de papiercontainer weggooien.

Elk jaar worden er steeds meer pakketten verzonden. Bestellingen worden onnodig in grote plastic zakken en/of dozen verstuurd met de nodige loze ruimte. Deze loze ruimte in verpakkingen zorgt voor onnodige CO2-uitstoot. Minder lucht in een pakket, zorgt ervoor dat er meer pakketten in één rit kunnen worden vervoerd, dus minder CO2-uitstoot!

"Passie voor schoenen sinds 1875"

– Familie Van Dael 

+31 (0)26 442 22 38

Bel of whatsapp ons!

Wij streven ernaar om je WhatsApp bericht binnen 24 uur te beantwoorden. Telefonisch zijn wij bereikbaar tijdens openingstijden.

Bezoek de winkel!

rijnstraat 34-35, 6811EW Arnhem

Onze winkel zit op ongeveer 10 minuten lopen vanaf het centraal station Arnhem en is een  van de grootste schoenenwinkels in het centrum van Arnhem.

Mail ons

info@vandaelschoenen.nl

Heb je een vraag, stuur ons gerust een mail. Wij streven ernaar om de mail binnen 48 uur te beantwoorden. Heb je een dringende vraag? Bel of App ons.

Private shopping

Heb je leuke schoenen gezien of wil je even komen kijken? Maak dan snel een afspraak via Facebook, App ons of stuur een berichtje.

Heb je nog een vraag?

Stuur ons gerust een bericht

Stuur ons een bericht

Is je vraag nog niet beantwoord of heb je een andere vraag. Vul het onderstaande formulier in.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de nieuwste trends, aanbiedingen en ontvang exclusieve kortingen!

×